Na stronie „Pociągiem do Hrubieszowa” czytamy: „Wystosowaliśmy pismo do Ministerstwa Infrastruktury w związku z planami PKP Intercity dotyczącymi likwidacji w nowym rozkładzie pociągu IC „Hetman” z Hrubieszowa do Jeleniej Góry i zastąpienia go pociągiem Hrubieszów – Rzeszów obsługiwanym przez podwykonawcę – spółkę SKPL.”
Reklamy
„Pismo jest długie, więc może przybliżymy kilka spraw najistotniejszych dla nas – pasażerów.
- Kolejarze z PKP IC i SKPL twierdzili, że przesiadka w Rzeszowie będzie bezproblemowa. Oba pociągi przy jednym peronie i pasażerowie przesiądą się z drzwi do drzwi, tak jak to było w Jaśle przy pociągach w Bieszczady. Okazało się, że nie potrafią jej tak zorganizować w Rzeszowie nawet teraz dla pociągów w Bieszczady. Składy stają przy osobnych peronach, dodatkowo jeden prawie zawsze jest opóźniony i pasażerowie muszą się z przebieganiem między peronami pospieszyć. A będzie jeszcze gorzej, bo cały przyszły rok stacja Rzeszów Główny będzie w przebudowie, czyli zamknięta będzie część torów i peronów.”
Więcej:
Reklamy
źródło: pdhr.pl
Reklamy
fot. Młody_Hrubieszowiak
Zobacz też:
Pociągiem do Hrubieszowa: Apel do parlamentarzystów z regionu i samorządowców
Opóźnienie wpisane w rozkład. Tak (nie) działa kolej do Hrubieszowa
Hrubieszów: Pociąg i 350 minut opóźnienia