Podsumowanie kampanii wizerunkowej #HrubieszówJestemStąd

W roku 2019 zainicjowana została kampania wizerunkowa #HrubieszówJestemStąd, której celem jest budowanie i umocnienie wśród dzieci i młodzieży poczucia lokalnej tożsamości.

Reklamy

 

Burmistrz Miasta Hrubieszowa Marta Majewska w 2019 r. zainicjowała kampanię wizerunkową, której celem było budowanie i umocnienie wśród dzieci i młodzieży poczucia lokalnej tożsamości oraz uświadomienie, że stąd pochodzą i tutaj zawsze mogą wrócić.

W ramach kampanii prowadzone były działania skierowane zarówno do najmłodszych hrubieszowian i ich rodziców, jak również do tych, którzy w 2019 r. przekroczyli próg pełnoletności.

W 2019 roku w Hrubieszowie przyszło na świat 93 dzieci, z których 89 otrzymało upominek. Odbyły się dwie edycje akcji „Wrastaj w Hrubieszów” – wiosenna i jesienna, podczas któych posadzono na terenie Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji 50 drzewek. 89 mieszkańców miasta, któzy po 1 stycznia 2019 roku ukończyli 18 lat, otrzymało prezent w postaci wiecznego pióra z grawerem oraz listu gratulacyjnego.

 

fot. UM Hrubieszów

 


 

Zobacz też:

WIADOMOŚCI – Hania jest pierwszym mieszkańcem Hrubieszowa urodzonym w 2020 roku

WIADOMOŚCI – Wrastaj w Hrubieszów – posadzili drzewka swoim maluchom

WIADOMOŚCI – Jestem z Hrubieszowa! Prezent dla nowonarodzonych hrubieszowian