24 kwietnia 2024

Uczniowie Dwójki na wycieczce w Warszawie

25 października 2013 roku uczniowie Zespołu Szkół Miejskich nr 2 w Hrubieszowie wybrali się na wycieczkę do Warszawy.

25 października 2013 roku uczniowie Zespołu Szkół Miejskich nr 2 w Hrubieszowie pod opieką nauczycielek: p. Bogusławy Hrycaj (organizator), p. Patrycji Djabin oraz p. Alicji Bas wybrali się na wycieczkę do Warszawy.

Na początek zaserwowaliśmy sobie Pałac Kultury i Nauki, który ugościł nas na 30 piętrze. Pogoda dopisała, więc widoki były wspaniałe!

Następnie odwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik, gdzie podziwialiśmy osiągnięcia nauki i techniki. Mogliśmy tam na własne oczy zobaczyć jak funkcjonuje ludzki mózg, przeprowadzić ciekawe doświadczenia, jak również ocenić swoją sprawność fizyczną. Mnogość tematów i dziedzin sprawiła, że każdy znalazł coś dla siebie, nauczył się czegoś nowego, ale przede wszystkim wszyscy świetnie bawiliśmy się.

Kolejnym przystankiem naszej podróży był Sejm RP. Tam dowiedzieliśmy się jak funkcjonuje polska władza ustawodawcza, gdzie pracują posłowie oraz gdzie zapadają ważne dla naszego kraju decyzje.

Następnie spacerkiem ulicami Warszawy udaliśmy się na pyszny obiad.

Po obiedzie przyszedł czas na spacer po warszawskiej starówce, którą mieliśmy okazję oglądać już po zmierzchu. Oczarował nas wspaniały Zamek Królewski z sąsiadującą Kolumną Zygmunta, pomnik Syrenki Warszawskiej oraz pełne uroku restauracyjki usytuowane w przepięknych kamieniczkach.

Późnym wieczorem – zmęczeni, ale zadowoleni i pełni wrażeń ruszyliśmy w drogę powrotną do Hrubieszowa. Wszyscy uznaliśmy wyjazd za bardzo udany. Będzie co wspominać!!!