29 kwietnia na stadionie HOSiR odbędzie się I Hrubieszowski Cross Konstytucji 3 Maja. Organizatorami imprezy pod patronatem Urzędu Miasta Hrubieszów są – MKS Unia Hrubieszów i HOSiR Hrubieszów.
b>REGULAMIN
I Hrubieszowski Cross Konstytucji 3 Maja
Patronat
– Urząd Miasta Hrubieszów
Organizator
– MKS Unia Hrubieszów
– HOSiR Hrubieszów
Cel imprezy
– Upamiętnienie rocznicy ustanowienia Konstytucji 3-Maja
– Popularyzacja biegów wśród młodzieży
Termin i miejsce
– 29.04.2007r. 10.30 na obiektach HOSiR w Hrubieszowie
Warunki uczestnictwa
– W zawodach mogą brać wszyscy chętni posiadający ważne badania lekarskie
Nagrody
– Indywidualnie za miejsca I-III upominki za miejsca I-IV pamiątkowe dyplomy
– Drużynowo Przedszkola, Szkoły Podstawowe, Gimnazja, Szkoły Ponadgimnazjalne za I miejsce puchary, za I-IV miejsce dyplomy
– Nauczyciele za I-III w punktacji za największą ilość biorących udział uczestników pamiątkowe puchary
KATEGORIE WIEKOWE I PROGRAM MINUTOWY
10.30 Otwarcie
10.45 Dz Przedszkolaki 300m
10.50 Ch rzedszkolaki 300m
10.55 Dz 97 i młodsze 600m
11.00 Ch 97 i młodsi 600m
11.05 Dz 96 600m
11.10 Ch 96 600m
11.15 Dz 95 600m
11.20 Ch 95 600m
11.25 Dz 94 600m
11.30 Ch 94 600m
11.35 Dz 93 600m
11.40 Dz 92 600m
11.45 Dz 91 600m
11.50 Dz 90 i starsze 600m
11.55 Ch 93 1000m
12.00 Ch 92 1000m
12.05 Ch 91 1000m
12.10 Ch 90 i starsi 1000m
Zasady punktacji druzynowej:1-15pk, 2-8pk, 2-10pk, 4-8pk, 5-7pk, 6-6pk, 7-5pk, 8-4pk, 9-3pk,10-2pk,11-do ostatniego 1-pk;
KONKURENCJE DODATKOWE BEZ PUNKTOWANIA
12.20 Dz wszystkie roczniki Szkół Podst. 400m chód
12.30 Ch wszystkie roczniki Szkół Podst. 400M chód
Każda szkoła ma prawo wystawić po 5 osób do konkurencji dodatkowych (dziewcząt i chłopców), czołowi zawodnicy w tych konkurencjach zostaną nagrodzeni upominkami.
12.40 Zakończenie imprezy
Zgonie z art. 52 ustawy o KF 19.01.1994r. Obowiązek ubezpieczenia zawodników biorących udział w zawodach spoczywa na organizacji, którą zawodnik reprezentuje.
Wszystkie sprawy sporne nie ujęte w regulaminie, a wynikłe w trakcie trwania imprezy rozstrzygała będzie komisja powołana przez organizatora.